DESCARCĂ APLICAȚIA:

ForestMania e despre și pentru iubitorii de pădure și lemn

DESCARCĂ APLICAȚIA:

19.3 C
București
12.4 C
Sibiu
18.5 C
Suceava
14.8 C
Covasna
18.7 C
Piatra Neamț
12.4 C
Braşov
13.4 C
Bistrița
14.8 C
Râmnicu Vâlcea
duminică, aprilie 14, 2024

Georgia, SUA: Acord parlamentar privind limitele de greutate ale camioanelor

Recomandate

Parlamentarii din Georgia au ajuns la un acord cu privire la limita de greutate pentru unele camioane care circulă pe autostrăzile din interiorul statului, anunță myrthlebeachonline.com. Astfel, Legislativul a dat votul final la Legea 189, care va permite o limită de greutate de 40 de tone pentru camioanele care transportă mărfuri agricole și produse forestiere. Limita actuală pe drumurile de stat este de 36,2 tone, dar camioanelor li se permite o variație de până la 38,1 de tone. Dacă guvernatorul Brian Kemp semnează legea, noua limită de greutate va fi permisă numai pe drumurile locale și pe autostrăzile de stat, nu și pe cele interstatale. Camioanele mai grele ar putea călători doar pe o rază de 150 de mile față de punctul lor de origine și nu ar fi permise în 13 districte centrale din Atlanta.

Negociatorii Camerei și Senatului au ajuns la un compromis în ultima zi a sesiunii legislative, iar Senatul a emis votul final la câteva minute după miezul nopții. O parte-cheie a acordului a fost că limitele mai mari de greutate vor expira la 1 iulie 2025.

Dezbaterea cu privire la greutatea camioanelor nu a fost privită cu ochi buni de către anumite grupuri strânse în jurul autorităților locale și districtuale și nici de cei de la Departamentul pentru Transporturi. Ei au avertizat că greutatea mai mare a camioanelor va cauza mai multe daune drumurilor și podurilor, necesitând reparații costisitoare și, posibil, vor provoca mai multe accidente, din cauza distanței de oprire crescute.

Pe de altă parte, fermierii și forestierii au susținut că schimbarea ar putea face diferența între profit și pierdere, mai ales că sectorul lor este „marginalizat” în contextul economic national.

Senatul a insistat asupra unei date de expirare a majorării, spunând că Georgia trebuie să mărească finanțarea pentru sistemul său de transport. Parlamentarii au insistat pentru un plan de transport de marfă și logistică la nivel de stat, dar ar costa încă un miliard de dolari pe an, cel puțin, pentru a plăti proiecte, inclusiv autostrăzi mai largi și căi ferate extinse.

Sursa: myrthlebeachonline.com

Mai multe articole

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai noi